Валута
BGN
  • EUR
  • BGN
Език

Доставка и плащане



Основният начин да направите поръчка е през нашият електронен магазин: www.amoris.bg . След като постъпи поръчка, потребителят получава потвърждение по имейл.



ЦЕНА НА ДОСТАВКА:

Доставката се извършва със куриерска фирма Спиди в рамките на страната. Предлагаме фиксирана цена на доставката: 

5.90 лв. - до офис на куриер 

7.90 лв. до адрес на клиента

Безплатна доставка при поръчки над 100 лв до офис на куриер



ВРЕМЕ ЗА ДОСТАВКА:

Поръчки приети до 15:00 часа в работен ден се обработват в същия работен ден. Забавяне може за има в случай на промоционални кампании и големи празници. Доставки се извършват и в събота и са съобразени с работното време на Спиди.
Поръчки приети след 15:00 часа в работен ден може да се обработват и на следващия работен ден.
Поръчки приети в неработен ден се обработват на първия работен ден.
 Забавяне може за има в случай на промоционални кампании и големи празници. 

При нормално натоварване и в работни дни се стараем доставката да бъде извършена в рамките на 24 часа (изключения правят случаите на забава от страна на куриерската компания и малките населени места, които се обслужват по график на куриера.)

Не носим отговорност за забавяне в доставките по вина на куриера!



НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ 

Можете да заплатите поръчката си чрез Наложен платеж в брой или с карта при доставката, както и плащане чрез виртуален ПОС терминал. Всяка поръчка е застрахована и има опция преглед преди плащане. Рекламация за повредена пратка се извършва само в момента на получаване на пратката и в присъствието на куриер, като това се отбелязва със забележка в товарителницата и се попълва констативен протокол в два екземпляра, подписани от получателя и куриера. При връщане на продукт или подмяна на продукт, куриерските услуги са за сметка на Купувача. В случаите на дефектна стока или объркан продукт, доставката е за сметка на продавача.  

При необходимост от възстановяване на сума, платена с карта от страна на потребителя, съответната сума ще бъда възстановена чрез картова операция по същата картова сметка на потребителя.



ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА НА СТОКИ

Потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор в срок 30 дни, считано от датата на получаване на стоката. Продуктът  трябва да се върне в оригиналния му вид, запазена фабрична опаковка, качествени характеристики и с касова бележка. Преди това трябва да се свърже с нас на посоченият имейл: info@amoris.bg. Връщането на стоката е за сметка на клиента. Възстановяването на заплатена сума за закупен продукт се извършва след приемане на пратката от нас и след като се уверим в нейната цялост в срок от  7 ( седем ) календарни дни по банков път.

Правото на отказ не се прилага в следните случаи:

  • за доставка на стоки и предоставяне на услуги, чиято цена зависи от колебанията на финансовите пазари, които Доставчикът не е в състояние да контролира;
  • за доставка на стоки, изработени съобразно изискванията на потребителя или по негова индивидуална поръчка;
  • за доставка на стоки, които поради своето естество са потребими или не могат да бъдат върнати или подлежат на бързо разваляне, или има опасност от влошаване на качествените им характеристики, включително за парфюмерийни и козметични продукти;
  • за доставка на аудио- и видеозаписи или програмни продукти, разпечатани от потребителя;
  • за доставка на вестници, списания и други периодични издания.

Ако състоянието, в което ни връщате продукта или продуктите не отговаря на горепосочените условия, ние ще Ви го/ги върнем, като разходите за това са за Ваша сметка, а сумата за закупуване става невъзвращаема. 

Потребителят се задължава да съхранява получените от Доставчика стоки, тяхното качество и безопасност по време на упоменатия 30-дневен срок

При създаването и потвърждаването на поръчката си, всеки потребител дава своето съгласие за сключване на договор за покупко-продажба на избраната от него стока.

* Всички цени са в български лева с включен ДДС.